Riktlinjer för att skriva recensioner
När du skriver en produktrecension, ber vi dig att följa dessa riktlinjer:
- Fokusera enbart på den produkt som du vill betygsätta och din faktiska erfarenheter av denna.
- Utvärderingen bör inte avse våra kundservice, beställnings- eller leveransprocess. Om du har frågor eller kommentarer gällande inköp i vår butik, vänligen kontakta vår kundtjänst.
- Ange specifika detaljer om för- och nackdelar med produkten.
- Kom ihåg att syftet med recension av produkten är att det ska vara ett stöd för andra kunder som överväger att köpa denna produkt.
Våra riktlinjer förbjuder distribution av olagligt innehåll eller kränkning av tredje parts rättigheter. När det kommer till rapporter om våra varor och produkter förbehåller vi oss rätten att inte släppa bidrag med följande innehåll eller att radera dem efter att de har upptäckts:
- information som inte är relaterad till produkten eller helt irrelevant;
- svordomar eller annat språk som inte är lämpligt för ett offentligt forum;
- språk som inte är förståeligt för webbplatsens målgrupp;
- reklam, spam eller olämpliga referenser till andra produkter, erbjudanden, webbplatser eller specifika konkurrenter;
- E-postadresser, telefonnummer eller annan personlig data eller kontaktinformation;
- nedsättande kommentarer om andra vittnesmål;
- falska fakta om våra produkter eller tjänster;
- bilder som visar felaktig användning av våra produkter;
Vittnesmål granskas av människor för att säkerställa efterlevnad av dessa riktlinjer före publicering, även om vi förbehåller oss rätten att införa algoritmiskt beslutsfattande för att stödja dem. Klagomål som skickas in genom vår rapporterings- och åtgärdsprocess kommer att behandlas och besvaras omedelbart. När klagomål tas emot kontrolleras innehållet i fråga utifrån våra riktlinjer och raderas vid behov helt, även om vi strävar efter att lösa dem snabbt. I enlighet med EU:s förordning om digitala tjänster är vår centrala kontaktadress notification@niceshops.com
Tack för att du tog dig tid din att dela din åsikt med andra.